Friday 16 May 2014

POTLUCK @ TG. BALAU 13 MAY 2014 YANG HAPPENING



Segala pujian bagiNya,
Nampaknya mini gathering berkonsepkan POTLUCK yang telah diadakan pada 13 Mei 2014-Selasa, bersamaan Hari Wesak, telah berlangsung dengan jayanya.

Walaupun acara mini berbentuk riadah di tepi pantai Tg. Balau, Kota Tinggi, dengan deruan angin yang membahang, tetapi tidak mematahkan semangat hadirin yang datang untuk sama-sama memeriahkan program kali ini.

Berikut adalah sedikit cebisan catatan perjalanan program.















Team men-design play gym, bab ranting tu mmg terbaek la Abg. Wan!
















Nampaknya, peratus orang yang datang lagi ramai dari yang nak mandi ni.. hm..
















2 orang adik kecik baju biru ni asik terjerit-jerit tgk ular. Tapi lama-lama makin dekat, lama-lama lagi nak main dgn ular tu.. Hahaha



















En. Aidhil sedang mempersiapkan diri untuk persembahan silat panggung.
























Posing Hafiz Hamz..peace..hehee

















Geng-geng Guinea Pig sempat untuk menyantap ayam yang di panggang oleh En. Hafizzuddin Naz



















Antara makanan yang dapat diselamatkan, yang lain dah selamat. Yang penting, air sarsi tu...fuh sedappp! Kena sekali, time tu terus demam.. Hehe






Kami ingin berterima kasih yang tak terhingga kepada yang sudi hadir memeriahkan program ini, segala kekurangan, kami harap dapat diatasi untuk program akan datang. Sokongan anda amatlah bermakna untuk komuniti.

Anda Semua Memang THOR-baek!!!!!

-Peace


2 comments:

Perhatian

Kelab Pemilik Haiwan Johor (KPHJ)-#kphj tidak bertanggungjawab keatas sebarang komen yang dibuat di atas kapasiti sendiri. Individu tersebut hendaklah bertanggungjawab sepenuhnya keatas komen yang telah dikeluarkannya. Terima kasih.